1. nadpisy - Alegraya Sans, boldom zvýrazniť čo potrebujem prípadne odlíšiť farebne
Príklad:
Prečo nemáš vzťah, po ktorom túžiš?
2. Podnadpis (málo používaný, môže sa použiť v odrážkach, odvodený od klasického textu čo vyberieme) - Fira Sans rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem
Príklad:
- Uniká Ti láska, nech sa snažíš ako chceš, a to Ťa bolí?
- Nikdy si vlastne ani poriadny vzťah nemala?
- Vo vzťahu stále dávaš, ale naspäť nedostávaš to, čo si zaslúžiš, a si už z toho zúfalá?
- Máš pocit, že Ťa vlastne žiaden muž nepriťahuje a nepáči sa Ti. Ale vzťah by si aj tak chcela?
3. Text (väčšina textu na stránke) - Fira Sans rez Light, boldom zvýrazniť čo potrebujem (viac vynikne bold ako v prípade podnadpisu)
Príklad:
Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.
Návrhy na fonty textov na stránke
3a. Text - Tinos rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem
Príklad:
Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.
3b. Text - Lora rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem
Príklad:
Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.
3c. Text - Georgia rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem (používame v emailoch)
Príklad:
Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.
4c. Text - Playfair Display rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem prípadne je tam aj black
Príklad:
Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.
Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. - bold
Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. - black
4. Názvy produktov alebo pútavé headliny - Popppins rez bold, kapitálky
Príklad:
KTORÝ ARCHETYP ŽENY V PARTNERSKOM VZŤAHU SI TY?
5. Okrasné písmo - Amsterdam One, zvýrazniť prvé veľké písmená, ak sa to hodí
Príklad:
Archetypy Žien