1. nadpisy - Alegraya Sans, boldom zvýrazniť čo potrebujem prípadne odlíšiť farebne

Príklad:

Prečo nemáš vzťah, po ktorom túžiš?


2. Podnadpis (málo používaný, môže sa použiť v odrážkach, odvodený od klasického textu čo vyberieme) - Fira Sans rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem
Príklad:

  • Uniká Ti láska, nech sa snažíš ako chceš, a to Ťa bolí? 
  • Nikdy si vlastne ani poriadny vzťah nemala?
  • Vo vzťahu stále dávaš, ale naspäť nedostávaš to, čo si zaslúžiš, a si už z toho zúfalá?
  • Máš pocit, že Ťa vlastne žiaden muž nepriťahuje a nepáči sa Ti. Ale vzťah by si aj tak chcela?

3. Text (väčšina textu na stránke) - Fira Sans rez Light, boldom zvýrazniť čo potrebujem (viac vynikne bold ako v prípade podnadpisu)
Príklad:

Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.


Návrhy na fonty textov na stránke

3a. Text - Tinos rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem
Príklad:

Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.

3b. Text - Lora rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem
Príklad:

Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.

3c. Text - Georgia rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem (používame v emailoch)
Príklad:

Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.

4c. Text - Playfair Display rez Normal, boldom zvýrazniť čo potrebujem prípadne je tam aj black
Príklad:

Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. Dlhodobo harmonický a šťastný vzťah nemáš zatiaľ iba preto, lebo nepoznáš svoj archetyp ženy v partnerských vzťahoch.

Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. - bold

Ak je toto Tvoja situácia, NEBOJ SA. NIE JE TO NAVŽDY. - black


4. Názvy produktov alebo pútavé headliny  - Popppins rez bold, kapitálky
Príklad:

KTORÝ ARCHETYP ŽENY V PARTNERSKOM VZŤAHU SI TY?


5. Okrasné písmo  - Amsterdam One, zvýrazniť prvé veľké písmená, ak sa to hodí
Príklad:

Archetypy Žien