fbpx

Všeobecné obchodné podmienky

I. VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY 
o poskytovaní služieb v oblastiach konzultácií, kurzov, školení, seminárov, tréningov, prednášok, osobného koučingu a workshopov a o predaji elektronických kníh a publikácií.

Vymedzenie pojmov

Predávajúcim a zároveň prevádzkovateľom internetovej stránky www.luciaklapacova.sk je spoločnosť DRITENIA GROUP SK s. r. o., IČO: 47488638, DIČ: 2023780803, so sídlom Bajkalská 45G, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 05, Slovenská republika.

Dodávateľom služieb ponúkaných na internetovej stránke www.luciaklapacova.sk je spoločnosť DRITENIA GROUP SK s. r. o., so sídlom Bajkalská 45G, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 05, Slovenská republika, IČO: 47488638, DIČ: 2023780803, MASTERCLASS MENTORING s.r.o.,o sídlom Bajkalská 45G, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 05, Slovenská republika, IČO: 53 232 411, DIČ: 2121321213, IČ DPH: SK2121321213 a AwareOne s.r.o., Příkop 838/6, Zábrdovice (Brno střed), 602 00 Brno, Česká republika, IČO: 03442403, DIČ (dph): CZ03442403.

Kupujúcim, respektíve objednávajúcim (objednávateľom) je každý návštevník, ktorý prostredníctvom web stránky www.luciaklapacova.sk vytvoril objednávku alebo registráciu. Službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach www.luciaklapacova.sk.

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania alebo registrácie na webovej stránke www.luciaklapacova.sk výberom služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového alebo registračného formulára. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom webovej stránky www.luciaklapacova.sk, e-mailovej komunikácie, ako aj telefonickej komunikácie.

Predmet a uzavretie zmluvy

Predmetom kúpnej zmluvy je poskytnutie služieb -  osobných/online stretnutí formou konzultácií, kurzov, školení, seminárov, tréningov, prednášok, osobného koučingu, mentoringových programov a workshopov v oblasti osobnostného rozvoja a predaj elektronických kníh a publikácií.

Potvrdením objednávky, resp. poskytnutím faktúry zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednanej služby.

Uzavretím kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Predávajúci potvrdzuje, že poskytne kupujúcemu služby v dohodnutom rozsahu. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť. Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzavretej zmluvy.

Objednávka a registrácia

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania či registrácie na webovej stránke www.luciaklapacova.sk výberom produktov kupujúcim, vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára, alebo vystavením faktúry, či dohodou. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti platby za objednanú službu. Prihlásenia sú realizované podľa poradia. Prihlášky, prevody, prípadne storná budú prijaté jedine písomne (pošta, fax, email). Každá, aj ústna prihláška sa považuje za záväznú.

Po odoslaní objednávky je objednávateľovi vystavená a doručená faktúra. Faktúra je odoslaná na emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.

Cena

Všetky uvádzané ceny na webovej stránke www.luciaklapacova.sk sú konečné. Spoločnosť DRITENIA GROUP SK s. r. o. nie je platiteľom DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. V prípade, že je poskytovateľom služby spoločnosť MASTERCLASS MENTORING s.r.o. alebo AwareOne s.r.o., ide o platiteľov DPH, a teda ceny za služby poskytnuté týmito spoločnosťami budú fakturované s uplatnením DPH podľa platných právnych predpisov. Kupujúci je viazaný cenou uvedenou na stránke www.luciaklapacova.sk v momente vykonania nákupu či registrácie.

Kupujúci berie na vedomie, že konkrétny dodávateľ služby (a s tým súvisiaci režim DPH) je uvedený vo faktúre alebo oznámený pred uzatvorením zmluvy.

Platobné podmienky a možnosti platby

Kupujúci po vyplnení objednávky či registrácie je povinný uhradiť platbu pre dokončenie objednávky. Za produkty je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

– platba prevodom na bankový účet (číslo bankového účtu bude poskytnuté vo faktúre),

– okamžitá platba prostredníctvom platobnej brány GoPay a Stripe

- iný spôsob dostupný v čase vykonania platby. 

Dodacie podmienky

Predávajúci je povinný poskytnúť dohodnuté služby - uskutočniť osobné stretnutie, alebo poskytnúť stretnutie pomocou elektronickej komunikácie s kupujúcim v dohodnutom dátume v objednávke, alebo v inom dátume na základe dohody s kupujúcim. V prípade, ak je predmetom predaja elektronická kniha alebo iná publikácia, je predávajúci povinný dodať tento objednaný produkt elektronicky na emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári kupujúcim a to hneď po pripísaní peňazí na účet predávajúceho. Za miesto plnenia služby sa považuje miesto, do ktorého je služba dodávaná.

Zmeny v programe kurzu, školenia, seminára, tréningu

Predávajúci si vyhradzuje právo na organizačne podmienené zmeny v programe. K takýmto zmenám patrí napríklad aj realizácia poskytovanej aktivity, ktorá závisí od minimálneho počtu účastníkov.

Autorské práva

Odberateľ berie na vedomie, že dodávané produkty sú predmetom duševného vlastníctva a sú chránené autorským právom a ostatnými právami duševného vlastníctva, ktoré patria spoločnostiam DRITENIA GROUP SK s. r. o., MASTERCLASS MENTORING s.r.o. a AwareOne s.r.o.  Pokiaľ nie je dohodnuté inak, odberateľ má právo používať produkty výlučne ako konečný užívateľ a to spôsobom vyplývajúcim z povahy a účelu produktu. Nie je povolené ich bez písomného povolenia kopírovať, rozmnožovať, poskytovať tretej strane, publikovať alebo inak rozširovať v akýchkoľvek médiách resp. spôsobom.

Právo odberateľa odstúpiť od zmluvy

Pre odstúpenie od zmluvy platia príslušné ustanovenia platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Objednávateľ má, na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 ods. 6 písmeno a) a nasledujúcich, právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy.

Odstúpenie je možné vykonať elektronickou formou na e-mail: lucia@luciaklapacova.sk vyhlásením, že objednávateľ odstupuje od zmluvy uzatvorenej na diaľku. Objednávateľovi bude vrátená zaplatená suma najneskôr do 14 dní od platného odstúpenia od zmluvy na jeho bankový účet.

Pri odstúpení od akéhokoľvek programu či produktu do 14 dní podľa vyššie uvedeného obchodného zákonníka, ak bola kupujúcemu poskytnutá služba aj v zmysle prístupových údajov (pre mentoringové programy a online výukové programy), uplatňuje sa 50% storno poplatok. 

Reklamácia

Reklamácia služby musí obsahovať vždy konkrétny a vecný popis reklamovanej skutočnosti. Reklamáciu je možné vykonať prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu prevádzkovateľa: podpora@luciaklapacova.sk a to do 14 dní odo dňa dodania služby. Poskytovateľ služby sa zaväzuje oznámiť výsledok vybavenia reklamácie do 14 dní odo dňa je prevzatia. V prípade opodstatnenej a poskytovateľom služby uznanej reklamácie sa s klientom individuálne dohodnú na náhrade reklamovanej služby, resp. ďalšom postupe.

Náhrada škody pri neprevzatí služby

Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal službu, ktorú nestornoval a zároveň nezaplatil dojednanú kúpnu cenu. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v časti  Platobné podmienky a možnosti platby, podľa ktorej je kupujúci povinný zaplatiť dojednanú sumu.

Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým administráciu objednávky, ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

Storno podmienky

Otvorené kurzy, školenia, semináre, tréningy, workshopy (ďalej len aktivita) je možné stornovať za nasledovných podmienok:

Do 2 týždňov od vyplatenia programov máš podľa Obchodného zákonníka SR nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie plnej sumy poplatku. Toto ustanovenie absolútne rešpektujeme, ale spoločnosť MASTERCLASS MENTORING s.r.o., AwareOne s.r.o., si nárokuje 10% storno poplatkov za náklady spojené s procesovaním Tvojho pobytu v programe, s nákladmi za členskú sekciu a ďalšie náklady.

MP VZTAH - 10%
KEEP UP - 10 %
ZACNI ZNOVA - 10%
SAMA SEBOU VO VZTAHU - 10%
KOD USPECHU - 10%
MAJSTERKA SVOJICH EMOCII - 10%
Drobne kurzy (5 principov/ Archetypy atd) 10%

Konzultácie/Osobný koučing

Konzultačné/Koučingové služby môžu byť bez poplatku zrušené alebo presunuté do 1 dňa pred termínom. Pri zrušení koučingového sedenia v deň termínu alebo pri nezrušených termínoch bude zaúčtovaný storno poplatok vo výške 100 %.

Záručné podmienky

Záručné podmienky sa na tento druh služby nevzťahujú.

Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim, a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si prečítal všeobecné obchodné podmienky a súhlasí s ich znením.

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke www.luciaklapacova.sk.

Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 185/2015 Z.z., Zákona č. 40/1964 Zb., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť 28. augusta 2019.

V Bratislave dňa 28.8.2019

Lucia Wolf Klapáčová

konateľka spoločnosti DRITENIA GROUP SK s. r. o., konateľka spoločnosti MASTERCLASS MENTORING s.r.o., a konateľka spoločnosti AwareOne s.r.o..

 

II. VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY 

Tieto obchodné podmienky upravujú predaj vstupeniek na podujatie

„ZAČNI ZNOVA LIVE“

Dátum konania: 18.-19. júla 2025

Miesto konania: Zochova chata, Piesok 4015/B7, 900 01 Modra

Vymedzenie pojmov

Predávajúcim je spoločnosť MASTERCLASS MENTORING s.r.o., Bajkalská 45G, 821 05, Bratislava, Slovenská republika, IČO: 53 232 411, DIČ: 2121321213, IČ DPH: SK2121321213, Číslo účtu: IBAN: SK35 8330 0000 0029 0191 4319, SWIFT/BIC: FIOZSKAXXX, táto spoločnosť je aj prevádzkovateľom podujatia „ZAČNI ZNOVA LIVE“.

Kupujúcim, respektíve objednávajúcim (objednávateľom) je každý návštevník, ktorý prostredníctvom web stránok:

https://luciaklapacova.sk/sama-sebou-vo-vztahu-2024/ 

https://luciaklapacova.sk/majsterka-svojich-emocii-2024/

https://luciaklapacova.sk/zacni-znova-2024/

https://luciaklapacova.sk/navzdystastna-2025/

vytvoril objednávku na podujatie „ZAČNI ZNOVA LIVE“, konaného v termíne 18.-19. júla 2025 na adrese  Zochova chata, Piesok 4015/B7, 900 01 Modra.

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania na vyššie spomenutých webstránkach výberom vstupenky kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom webovej stránky www.luciaklapacova.sk, e-mailovej komunikácie, ako aj telefonickej komunikácie.

Predmet a uzatvorenie zmluvy

Predmetom kúpnej zmluvy je poskytnutie vstupeniek na podujatie „ZAČNI ZNOVA LIVE“, konaného v termíne 18.-19. júla 2025 na adrese  Zochova chata, Piesok 4015/B7, 900 01 Modra.

Potvrdením objednávky, resp. poskytnutím faktúry zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednanej služby.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Predávajúci potvrdzuje, že poskytne kupujúcemu produkt v dohodnutom rozsahu. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť. Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.

Uzatvorením zmluvy berie kupujúci na vedomie, že z podujatia bude vyhotovený audiovizuálny materiál, ktorý bude následne prezentovaný verejnosti. Uzatvorením zmluvy kupujúci súhlasí s vyhotovením audiovizuálneho obsahu pre reklamné účely. 

Objednávka a registrácia

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania na webových stránkach  https://luciaklapacova.sk/sama-sebou-vo-vztahu-2024/ 

https://luciaklapacova.sk/majsterka-svojich-emocii-2024/

https://luciaklapacova.sk/zacni-znova-2024/

https://luciaklapacova.sk/navzdystastna-2025/

výberom produktov kupujúcim, vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára, alebo vystavením faktúry, či dohodou. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti platby za objednaný produkt. Prihlásenia sú realizované podľa poradia. Prihlášky, prevody, prípadne storná budú prijaté jedine písomne.

Po odoslaní objednávky je objednávateľovi vystavená a doručená faktúra. Faktúra je odoslaná na emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.

Cena

Sme platcom DPH. Všetky uvádzané ceny na webovej stránke sú konečné. Kupujúci je viazaný cenou uvedenou na stránke v okamihu vykonania nákupu či registrácie.

Platobné podmienky a možnosti platby

Kupujúci po vyplnení objednávky či registrácie je povinný uhradiť platbu pre dokončenie objednávky. Za produkty je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

– platba prevodom na bankový účet (číslo bankového účtu bude poskytnuté vo faktúre),

– okamžitá platba prostredníctvom platobnej brány

Nevratnosť platby a prenos vstupenky

Kupujúci berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že po úhrade prvej splátky (zálohy) a/alebo druhej splátky ceny za podujatie „ZAČNI ZNOVA LIVE“ nevzniká nárok na vrátenie zaplatenej sumy, a to ani v prípade, ak sa podujatia nezúčastní z akéhokoľvek dôvodu. Platba za podujatie je záväzná a nevratná. Účasť na podujatí je podmienená úplnou úhradou ceny v stanovených termínoch. 

Vstupenka je viazaná na meno a e-mail uvedený v objednávke, pričom jej prenos na inú osobu je možný len po predchádzajúcom súhlase predávajúceho. Kupujúci je v takom prípade povinný kontaktovať predávajúceho pred konaním podujatia na e-mailovej adrese podpora@luciaklapacova.sk.

Dodacie podmienky

Predávajúci je povinný poskytnúť dohodnutý produkt – vstupenku na podujatie „ZAČNI ZNOVA LIVE“, konaného v termíne 18.-19. júla 2025 na adrese  Zochova chata, Piesok 4015/B7, 900 01 Modra. Vstupenka je viazaná na email a meno a priezvisko, uvedené v objednávke. V prípade, využitia vstupenky osobou odlišnou od osoby, ktorá bola uvedená v prípade objednávky, nie je predávajúci povinný umožniť tretej osobe účasť na podujatí. Zmenu osoby je možné vopred dohodnúť na emailovej adrese podpora@luciaklapacova.sk.

Zmeny v programe podujatia

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu termínu a hodiny podujatia.

Autorské práva

Odberateľ berie na vedomie, že v priebehu podujatia sa bude dostávať k materiálom, ktoré sú predmetom duševného vlastníctva a sú chránené autorským právom a ostatnými právami duševného vlastníctva, ktoré patria spoločnostiam DRITENIA GROUP SK s. r. o., MASTERCLASS MENTORING s.r.o., AwareOne s.r.o., prípadne iným oprávneným tretím osobám.

Uzatvorením zmluvy medzi dodávateľom a odberateľom nedochádza k prevodu žiadnych práv duševného vlastníctva. Odberateľ nadobúda iba časovo obmednené, nevýlučné a neprenosné oprávnenie tieto materiály používať výlučne pre svoju osobnú potrebu.

Bez predchádzajúceho písomného súhlasu príslušného oprávneného subjektu nie je povolené tieto materiály akýmkoľvek spôsobom kopírovať, rozmnožovať, poskytovať tretím osobám, publikovať, verejne šíriť alebo inak sprístupňovať v akejkoľvek forme a prostredníctvom akéhokoľvek média.

Právo odberateľa odstúpiť od zmluvy

Pre odstúpenie od zmluvy platia príslušné ustanovenia platných právnych predpisov Slovenskej republiky. V zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote, pričom zmluva na kúpu Vstupenky na Podujatie predstavuje zmluvu, na základe ktorej sa predávajúci, t.j. Usporiadateľ, zaväzuje poskytnúť Majiteľovi vstupenky službu na voľný čas, t.j. Podujatie, v dohodnutom čase, resp. lehote konania Podujatia. Vrátenie zaplatenej Vstupenky na Podujatie nie je možné, ak tieto všeobecné obchodné podmienky neustanovujú inak. Rovnako nie je možné žiadať vrátenie vstupného Majiteľom vstupenky v prípade nevyužitia Vstupenky.

Náhrada škody pri neprevzatí

Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že kupujúci objednávku nestornoval a zároveň nezaplatil dohodnutú kúpnu cenu. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v časti  Platobné podmienky a možnosti platby, podľa ktorej je kupujúci povinný zaplatiť dohodnutú sumu.

Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým administráciu objednávky, ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

Záručné podmienky

Záručné podmienky sa na tento druh služby nevzťahujú.

Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v okamihu odoslania objednávky kupujúcim, a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si prečítal všeobecné obchodné podmienky a súhlasí s ich znením.

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke www.luciaklapacova.sk.

Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 185/2015 Z.z., Zákona č. 40/1964 Zb., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť 4. júna 2025.

V Bratislave dňa 4.6.2025

MASTERCLASS MENTORING s.r.o.